onsdag 3 juni 2009

Åh!

Ledig.
Regn o sol om vartannat. Inte hinner jag ens hoppa ur brallorna för att lägga mig på balkongen förns de kommer en skur.
Nej de får bli inomhus aktiviteter tilld det kl 18 är dags att bege sig till agilityn. Avslutning idag.
Vi ska få köra en enklare bana, får väl se hur de går. Abbie kommer nog va superdampig, o det är ju bra.

Gutten fick sina efterlängtade sommarskor imorrse!
Nu är han fin igen.

Åkte iväg o gymade. Premiärkörde min nya mp3'a. Gud så smidig den är. O rosa!
Körde skiten ur armar o baksida ben.

Funderar på köttfärssås o spagetti idag... o NÄR jag ska ta mig orken o laga detta...

Fick ett väldigt roligt mail nyss!
Så nu slickorna hoppas jag att ni inte sviker mig om vi får ett nytt datum ;)
Anna, du är på.. de vet jag... men jag tror vi får övertala både C o S.

De va de de. Hej!

Inga kommentarer: