söndag 14 juni 2009

Helg summering!

Totalt mörker.
Inte helgen, utan här inne.
Inte tänt en enda lampa, bara tv'n som lyse.. lite mysigt faktiskt, fast svårt o se tangenterra!

Dagens i-landproblem.
Flugor!
När man väl fått in dom så finns de ju inget stopp i hjärnsläpphet!
Dom flyger in i fönstrena 54 gånger, utan framgång att ta sig till andra sidan av rutan.. vilket inte hindrar dom från o prova 34 gånger till. Jag har säkert lappat till 2 av dom 3 gånger vardera, riktigt klockrena punches, men ändå håller dom på o surrar precis runt mig.
Självmordsbenägna?
O så vilar dom i soffan. Hallå?
Ska ni BO här får ni fan bidra med hyra.
Assholes.

Fredag som sagt. Kebabpizza med alla möjliga topingar... färsk gurka, färsk tomat, rödlök o isbergssallad! En hederligt vanlig kebabpizza... weird! Men god... fick dock äta den kall dagen efter på jobbet, pga salladen.. men de kunde man sa mina kollegor när jag hävdade tvek.
Kusin vitamin kom förbi o hängde gäng o pratade strunt!
Vaknade kl 5 för att alla jävla djur som KAN låta, lät! Råtterna eller nåt sprang maraton, fåglar till förbannelse utomhus som höll låda.. o mitt allt de skrället så hör jag Hobbe jama ihjäl sig ute.
Bara o masa sig upp o hämta in han.

Lördag jobb. Så segt! Men de ringe lite iaf. Slutade kl 3.
Åkte hem o aktiverade hund, sen vidare ut till Pickhult o till C.
Käkade tacos. Beställde sprit till resan, o hemresan. Woho! Lääängtar.
Käkade glass. Pratade strunt, sen hemfärd.
Tokigt nog sitter inte flytten helt i min hjärna än, för jag tänker varje gång jag ska därifrån tänker jag att jag ska till Bohemsvägen... men icke!
Väl hemma blev jag jättepigg efter mat-koman.
Satt o hängde vid datamaskinen som vanligt... skulle lägga mig o titta på Marley & Me.
Somnade efter halva...
Ovanligt?

Vaknade imorrse av klockan vid 9. Somnade om, vaknade vid halv 10.. fick upp 9.40 tillslut. Väldans trötter var jag!
Klädde på mig o gjorde mig iordning för hundträning.
Hämtade upp P o for iväg. Första stoppet Eliassons i Gistad.
Denna härliga familj.
Sen vidare till Yxet.
Körde först lite lek som uppvärmning. Sen en Sprint up-hill, eller va kallade vi den? :)
Efter det en Speed-pull.
Ni som inte är WP människor har ju ingen aning om vad jag menar, men de kan ni gott ha.
O sen några drag på vagnen. OJ så fint o bra de gick! Hon imponerar på mig den damen!

Sen var de dags att åka hem.
Köpte lite god mat, som ni såg tidigare. Så händig i köket.
Somnade som en stock i soffan. Gud så skönt de är o sova i soffan. Sjukt alltså men de finns inge bättre än o spontan somna i soffan! Vaknade vi 7 igen. Tog en dusch o en sväng ut med hund... Sen har jag suttit här i morgonrock o bara glott tror jag...
Skönt de med. Söndags häng.

Veckan som kommer är glidig.
Jobbigt nästan :S
Man kommer ju helt ur fokus.
Jobbar mån, tis o tors. 11-18 typ.
På onsdag blir det en tripp till El Stockholmo. Ska få en rundvandring på Cirkus med jobbet. Har ju redan vart där, men fick hänga med endå. Får se om man hinner träffa Mr G oxå kanske.

Sen är de midsommar. O med det kommer de BRA väder, har jag bestämmt :P

Sitter o lyssnar på Spotify, eller Avril Lavigne.. gu va mycket jag kan utantill... hade en jävla massa av henes skivor i bilen för ett par år sen... på den gamla goda tiden.

Här kommer en fin en:
Nobody's home



Godnatt!

Inga kommentarer: