tisdag 11 september 2007

Borta bra men hemma bäst?

Fryser som ett litet asplöv gör jag.
Hatar stockholm.. det är en ful stad.. o kall.. o grå o trist. Nae. Skulle aldrig kunna flytta dit.
Visserligen såg jag bara station o Arlanda... men jag drar mina slutsatser ändå.. sån är jag.
Skönt o kunna använda sig av sina rätta bokstäver igen!
Känns konstigt att vi vart där... nu när man är hemma igen så känns de så avlägset... som på låtsas nästan...
Struntade i o jobba idag, för jag orkar helt enkelt inte... har levt som en asmatiker sen typ kl 21 igår kväll... man blir lite.. trött? av o inte kunna andas ordentligt på så lång tid.
Hade de inte vart för att res-helvettes-väskan inte är min så hade jag banne mig haft en ritual här hemma o bankat skiten ur hela plastskiten! GUUUD vilket tålamod jag har, verkligen, inte!
Den vippa hela tiden o slog mig på knät, den var AP tung (eftersom jag fyllde den med priit :P) o "dra-annordningen" sög ju balle eftersom min fingrar höll på o gå av! Back to were it belong ska den, o vill inte se den NÅN mer gång. Dumma DUMMA väska... men tack för lånet... *host*
Nästa gång tänker jag köpa en stor rosa, för det ska man ta tydligen. feejnt.
Har fortfarande inte kommit in i duschen, men jag jobbar på't.
Hobbe var glad att se mig igen, alltid skönt att de glädjer nån!
Kommer inte orka med nån alls idag/ikväll så svarar jag inte när ni ringer så vet ni varför.
Nu ska jag lägga till alla möjliga människor på MSN. På vissa av bilderna har jag hela armarna fulla med adresser, det var hett tyckte jag!
Man kan tyckla att vi levde som fjortisar där nere, o de gjorde vi oxå. De sticker jag inte under stolen med, delvis då vill säga.
Fatta om vi kunde ha sånt uteliv här hemma i landet?!
Nej nej.. här ska vi paxa bord o dricka skumpa o se ut som idioter istället, o den som har tajtast kläder (detta gäller ju även killar numer, vad hände?) -vinner.
Ytligt är var de är!
Oh well, splittrade känslor om allt.just.nu
Om man inte tillåter att nån annan tycker om en, o själv inte tillåter sig att bli kär, hur ska man då kunna förvänta sig att bli sweapt off your feet? Våga chansa för tusan allihopa. Det gör jag! Man har absolut INGENTING o förlora! Funkar det, så gör det-toppenbra! funkar de inte så- nehe- då vet man det o kan gå vidare. Alla "tänk om" borde förbjudas. Orka med sånt! Nu ska jag ge mig ut i djungel o chansa som bara fäään. För sånt här larv bli ingen gladare av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min resväska funkar kanon, varit på andra sidan av jorden och är såååå smidig att ha med sig, hehe!
byta msn? herregud, jag är gammal..på min tid bytte man telefon nummer :D
Jag fryser, jag är trött, jag är lätt irriterad, jag är slö...
krya på dig!

Nica Hansson sa...

Då får jag välkomna dig till 2000-talet! Man byter Msn först, sen telenummer, får ju inte verka för angelägen *duuh*
Kryar på mi för fullt, jag är ju iaf sjuk paw ricktitt ;)