fredag 21 september 2007

Bra skit!

The Hives - Tic Tic Boom
Lika bra som alltid!


Taio Cruz - Moving on
Apbra! Tänk om man kunde dansa som dom flickorna... "I can't wait 'til
you've gone away, 'cuz then I can move on."



Venture - Light on (-klick it )
Inget som finns på Youtube med på Allears, Hejja våra svenska artister!
Nämen va? Är de gitarrer jag hör i början... :)

Idag hade lagerkillen på Jula gjort en ny blandskiva.
Han är en total rock-kille, mycket Ozzy o annan 80-tals rock... vet inte allt vad de heter.
Medan jag själv är så satans mainstream o lyssnar på typ Nightwish, Linkin Park, 30 seconds to Mars, o de där andra bandet med en tjej som sjunger som jag helt tappat namnet på...Within Temptation!
Anyhow. Idag när jag kom så sa han:
"Du får stå ut med lite goth här nu en stund, sen kommer de bättre grejer, gjorde en ny blandskiva igår"
"Jaha, ja men de här är bättre än de igår iaf. En skiva som passar allas smaker eller?"
"Neeej nej, en skiva som passar dig o mig!"
Hepp! Städtanten är populär på jobbet. Vad säger man? *kastar bak håret*
Sen var de ju fredag idag igen, o de betyder att efter kl 14.00 så är alla klimakteriekärringar på mitt jobb. Sura miner o suck o stön. Själv försökte man så gott man kunde o hålla god min. Men när klockan slog 15,00 så ville jag fan åka hem, så de gjorde jag! Dom andra mumlade nåt surt medan jag glatt önskade dom en trevlig helg!
Ska iväg o käka lite god mat snart o sen en fika på stan senare ikväll!
Lugn fredag med andra ord.

Inga kommentarer: