onsdag 26 september 2007

Fuck off and die

Du är för ful för mig, o din morsa går för en hundring.
Du sa de rakt i mitt feeeeejs.

Måste fan se om den filmen igen. Så... jaa, bra fast ändå inte.

Orkar inte kolla på Idol, vad hände med mig? Men de intresserar mig inte för det är ju fan ingen som kan sjunga! Vet inte hur många jag sett som sjunger som jävla fån. Hur kom dom med? Förutom Mattias Andréasson förståss, undra varför? :P Han fick en SMS-röst av mig. Slit den med hälsan, heting! Precis min smak, fast för blyg, o upptagen. Story of my life.

Nu kom grannen igen, o släppte in Hobbe *haha*
Vad kommer härnäst? En kopp socker :P

Var på stan o rastade mamma ikväll.
Hon blir så glad när hon får komma ut bland folk. Min lilla späda mamma.
Det resulterade i att jag köpte en ny jacka, 2 par skor o ett par byxor. hepp?
O hon köpte oxå skor, o jacka. Hon är ganska så hipp min lilla späda mamma. Ingen sån där tant som bara går omkting i knälånga kjolar o tantskor. Nae, hon köper kläder i samma butiker som jag. Skäms inte alls över henne.
Skäms mer när hon ska betala o jag får stå o berätta vad de står i kortläsaren.
För trots att hon har glasögonen på sig så orkar hon ju inte läsa utan drar kortet, slår in koden o trycker på Ok - allt i samma veva... " Men mamma, om du skulle ta o läsa först så ser du att de inte ens står -dra ditt kort- än"... O jag blir så full i skratt när jag hör mig själv prata med henne så där bland folk, det låter som att JAG är morsan o hon är dottern.
"Nä nu får vi snabba på här så vi kommer hem nångång i år"
"Kom här nu!"
Som om hon vore min lilla dotter! Haha.
Undrar hur jag blir som mamma... hoppas inte en sån där tjatig en som bara gnager o gnager i huvvet så tillslut lyssnar ju ungjävlarna inte iaf. Calm and submissive, eller hur var det? O ett kort hårt ryck i kopplet, uppåt? eller var de med hundar?... spela roll...
Mina ungar kommer jag ha sån pli på, så in i gudars.
Satt o diskuterade det där med en vän härom helgen, vi har väldigt snarlik uppfattning om uppfostran. Dom kommer t.ex inte få gå utanför dörren om dom klär sig/sminkar sig som emo's. Det bara är så. Annars blir de inge barnbidrag o försök o köpa nya kläder o smink då! HAH, in your face. O efter att ha sett nya Beck filmen så kommer dom absolut inte få eget tillträde till en dator förns dom är 18, o släpper man på regeln lite så visst, men INGEN webcam, I can asure you. Fy va hemskheter de finns där ute o va dumma småflickor är!

Nu ska jag fixa nya ringsignaler till mobilen, hur många fjortispoäng är det?

MaN BaH, HAllA?? LixZom.. PuZzizAr O kRamIXzAr!!!!!


Inga kommentarer: