torsdag 13 september 2007

You should try it sometime

Kan inte låta bli o skaka junken in the trunken till Britneys nya låt... pinsamt men sant. Love it :D
"It's Nica, BITCH!"
Blev jobb för hela slanten idag.
Ingen idé o diskutera o dividera. Men får ju helt enkelt mer stash av o jobba, än o inte göra't.
"Stash" betyder säkert typ knark, men jag tycker det låter roligare än "cash".
Varför va som alla andra när man kan man va som Nica?
Kände mig seriöst som en 85 årig kärring när jag skulle upp för 3 trappor idag, fick stanna på varje avsats o pusta ut *haha*
Men de går bättre o andas idag iaf, känns ju skönt. Inhalatorn gick ut i maj tydligen, oopsi?
Måste köpa ny.
De känns som de börjar bli läger på jobbet nu igen, inte "nu igen" för just denna arbetsplats, men har ju hänt förr på andra ställen. Vissa ses o har "jobbfester" medan andra inte ens får veta nånting. Dålig stil som fan. Tydligen ska folk volontärt ställa upp o "renovera" i tvätterian på lördag. Som de hette. Typ måla om o så. Vad jag tidigare fick veta så skulle dom ju käka o dricka öl efteråt... men så långt kom hon visst inte när hon berättade det för mig.
Vilken förlust? Inte få festa med medelålderskristanter o typ deras söner?
Buhuu... hur ska jag nu kunna sova inatt?
Jag har 3 liter sprit hemma o en Absinth (blir man cockobeng av sånt, for real?)
... jag ska nog lyckas klura ut nåt ja...
Fast inte den här helgen tror jag, fått lite avsmak för fylla.. eller jag vet inte ärligt talat. Kanske mer lutar åt att jag MÅSTE ge fan i o dricka i helgen så inte kroppen skapar ett behov. höhö.
Min röst är sexig nu, sexig som fan. Sådär hes o skrovlig o mörk... nästan som engelskor - det märkte jag på cypern, alla brudar från england har väldigt mörk, hes o skrovlig röst.

Skulle växla in mina resterande cypriotiska sedlar idag på Forex, detta underbara ställe. Parkerade gutten precis utanför - supersmidigt!
Tänkte "äh, ska ju bara in o ut igen, orka betala?"
O vad händer ALLTID när man tänker så?
Jo de sitter förståss en liten lapp på rutan när man kommer ut.
Kommer ut 900:- rikare, o helt plötsligt halverades dom, hepp!
Nica did id again.
Men tät städerska som man är så tog man lite nonchalant bort lappen från rutan o hånskrattade lite för mig själv samtidigt som jag hopplade in i bilen o körde vidare.
"Tror ni det HÄR LILLA ska få förstöra min dag? MOAHAHAHAAAA!"

Se föresten upp med o göra den "ultimata fylle gesten" mot engelsmän.
Ni vet? Den när man visar peace-tecknet fast åt fel håll nånstans i axelhöjd?
Jag såg inte upp med den. Många ögonbryn höjdes men eftersom jag ser så söt & oskyldig ut så redde det upp sig kvickt som tusan :D
Kommer på många roliga grejer så här i efterhand...

För o dränka mina sorger över bötern så åkte jag till affären o köpte mig en halv ananas o en påse bullar, som jag kommer sätta i mig med god aptit.
Trodde även att jag skulle tvätta idag, men de va tydligen igår... så de sket sig. Får bli på lördag istället! Så nu kan jag med andra ord slänga på mig mys kläderna o docka in i soffan o ligga där hela dagen o kvällen utan dåligt samvete. SKÖNT.

Länge sen jag var så här himla glad!
"Känns rätt gött, focktist!" som Smala Sussie skulle sagt.
Hoppas de håller i sig... länge o väl.

Gimmie gimmie mooore

Inga kommentarer: