torsdag 20 september 2007

Onyttigt, Nica

Veckans onyttigaste dag.
2 toast på donken till frukost, plus lite mackor på jobbet sen då som vanligt.
Friscomål från Max på hemvägen (så jävla gott!) o ett paket cigg på det, hepp!
Sofie, sluta ge mig rabattgrejer bara så där! :) life-dangerous.
Tvätters snart, trååk eftersom de regnar, o då blir man blöt.
Nödvändigt ont.
Får kanske småländskt, soon to be skånish -besök senare, hejja!
Varför ska du flytta längre o längre bort? Onödigt... men förståeligt.
Jag vill oxå flytta bort. Prata med en jobbarkompis om det idag. Vad fan har man kvar i den här stan? Vänner o familj - visst.
Ska ut på Spraydate o leta future husband i nån stad långt långt bort.
Var ju påväg ner till Västervik för några år sen, men när de visade sig att de bara va arbetslöshet o brottslighet i hela stan så drog jag med mig honom hit istället :P
De funkade ju! ...i 3 år iaf... En pojkvän ska va som ens bästa vän, helt klart de som passar mig bäst. Man ska kunna prata om ALLT, o gör allt ihop, inga pinsamheter. Gå på stan o fula sig, skratta åt o med varandra. Ja ta mig tusan...
Tappade hakan alldeles nyss. PANG rätt ner i backen for den. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt skiten, men föredrar o skratta eftersom tårarna tog slut igår. Ett stort utropstecken är nog de ända jag skulle få ur mig om jag blev tvungen o öppna käften, med nån härlig svordom innan. Respekt för andra människor??
r e s p e c t, find out what it means to me...
Det kommer bara göra saker o ting sååå mycket lättare, so keep up the good work.
LÄÄÄNGTAR till den 29'onde, då blir de dyngfylla á la 2007, "Vad hände tour" -goes Linköping.
Men bara ena halvan av crew'en, vilket betyder att jag får vräka på ännu mer för o kompensera för båda två. Heey yaaaa... :)

Gick omkring o lyssna på Timbaland idag på Jula't. Kom o tänka på resan.
Konstigt de där.
När vi väl var där nere så längtade jag verkligen hem på måndagen, tyckte att de skulle bli så skönt o komma hem igen. Eftersom man blev så dåsig av värmen plus all fylla som gjorde en snäppet segare på dagarna. Men nu saknar jag det som faaan. Färgen börjar flagna av o festerna fortsätter väl, men inte alls på samma sätt. Nu skulle jag lätt åka ner igen om nån erbjöd sig o hänga med.. o paya! såå... vad väntar du på?? :D
chop chop..."just goo garry! don't look back!"

Tvätta var de ja...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att din blogg kan få läpparna att åka uppåt även den mest tråkiga o regniga dag!
Ville väl bara skriva nått då jag läst din blogg vääääldigt länge, jag är hooked =)

Men ibland är du lite för kryptisk, nyfiken som man är så undrar man ju! Men fortsätt blogga bruden för du rockar!

Nica Hansson sa...

Dämnit! Det är så jag rodnar :) Tack! O nu vill jag ju bra gärna veta vem du är!... men som straff för att man är kryptisk så får man väl inte det.. eller? *blink blink*

Anonym sa...

Jo, de kan vi ju säga får bli ditt straff :P

Jag känner dig inte, men jag känner igen dig. Men jag är inte den som är den, så ser jag dig på staden lr i byn så ska jag hojta till så ska du få veta vem en av alla(?) dina anonyma bloggreaders är! =)
Trevlig helg på dig nu!

Nica Hansson sa...

åååhhh, vilken cliffhanger... oh well. På återseende då :)