söndag 2 september 2007

Då ska vi se...

Dan före doppare dan.
"Dopp i de blå-dan" vill säga :)
Packningen ser ut o funka, vägde runt 17kg förut o då är i stort sett allt i.
Anna hade de värre igår :P
Men till slut tror jag hon fick det o funka iaf.
Har ingen direkt resfeber än, vet inte... känns inte riktigt som man ska åka än.
Även att de står en fullpackad väska i hallen o jag hela tiden checkar av min packlista :P
Sitter fortfarande i morgonrock o har väl än så länge bara käkat frukost, vet inte vad jag ska göra resten av dagen, blir nog en tripp upp till päronen kanske.
När man tittar ut så vill man ju inte direkt gå utanför dörren, regn o blåsigt som fan.
Tror ni de ska bli gött o komma till 30graders värme o SOL??
Kommer dock bli ännu mer deprimerad när jag kommer hem, men de går väl över i sinom tid.
Kattvakters är fixad, mamma ska pendla ner hit nån gång om dagen iaf så han får gå ut o ragga på brudarna, o slåss lite med boysen.
O vid kris har Beng- i-bollen en nyckel nu oxå... Han kanske får cravings till skogen :P
Säg för tusan inte "nej jag är inte i stan, jag är ute i SKOGEN" när folk ringer o frågar vart du är. Ljungsbro är fan inte skogen! Stadsfolk...vad säger man...*suck*
Hade en heldag här igår, gick promenad i SKOGEN, på kanalbanken, käkade, kolla på film, somna... som vanligt helt enkelt. Min säng såg ut som en hårklinik efter doggen, o katten med för den delen. Lovely...
Jag tror dom kan gå ihop, hundägaren hävdar tvek. Visst vill jag väl inte se Hobbe i käften på Nellie. men ja... kanske bättre o va på den säkra sidan.
Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor... verkligen inte. Borde man inte ha lärt sig efter så många gånger? Vad är de som händer? Känns som man har 135 frågor i huvvet.
Jag kommer fan stå här o stampa på samma plats i hundra år om jag inte tar tag i saker o ting nu känner jag. O de är ingenting jag egentligen vill, för då kommer hela kalaset o skita sig, that I know for sure. Men ibland är de bara bäst o bita i de dära skitsura äpplet and take the fall... Känns lite "been there, done that"-situation över hela grejen. O jag vet ju hur de sluta sist.
Nu blir de dusch o hopp iväg.
Imorgon kl 13 går tåget, kl 18 flyger vi iväg från regn o blåst. Tänk på det ni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt att du ska till det varma.. :) Duger inte Sveriges väder eller din kinkiga rackare.. :P

Nica Hansson sa...

Titt! Ett nytt ansikte, välkommen skall du vara :) o tänkt för att de inte gööör dee vaaa!

Anonym sa...

Skall skaffa munkorg sen ser vi hur det går med katten och honden! Nog för hobbe är cool katt men inte så cool att han fixar min kamp bitch tyvärr...
Been there done that? det är ju coolers, hur lungt som helst. OM jag tolkar dina krypiska meddelanden som man ska!