lördag 22 september 2007

Lördag

Hade en trevlig fredagskväll igår.
Käkade, kolla på Idol, åkte in till stan, åkte hem igen, kolla på Saw. Den är äcklig. Jag har lite svårt för slutet när de bara skriks o man har ont i fötterna oo.. jaa.. nee.. ingen trevlig film. Cilla hade inte sett den, men nu är de avklarat. 2 to go nu då.
Skulle ha vart duktig o gått upp o tränat idag, men kom på att jag var fattig så de gick ju åt skogen. Vaknade av larmet vid 9, men somnade om o vaknade igen när mamma ringde vid 12.
Mammor... Vad säger man. Dom ända väsen på jorden som kan uppta 7 minuter med att prata om precis ingenting. You gotta love 'em, man bara måste.
Får lite dåligt samvete när jag sover så där länge... dagen blir ju så kort... eller de beror ju på när man går o lägger sig förvisso.
Drömde inatt... o jag kommer ihåg precis allt:
Daniel Breitholtz... haha! Jag tycker egentligen inte att han är vidare sexig nånstans, fast han är ju bra skön när han sitter där i Idol-Juryn. De märkliga var att jag satt o prata om hur gullig Peter Swartling verkar igår, o så drömmer jag erotiska drömmar om han kompanjon... sorry :S
Ja jo, trevligt var det.
O sen har vi grannen... piuuu... man skäms när man håller på så där, varför måste hjärnan va så pinsam? Nu kan jag ju inte kolla honom i ögona på ett par dagar. O han som börjat ta in Hobbe åt mig o allt :) Oh well.
Jag tror jag håller på o bygger på ett enormt behov. Hormoner o skit - sucks!
Gick iaf upp som sagt o skulle käka frukost.
Jag älskar när man köper godis, o inte äter upp allting, så de blir lite kvar till dagen därpå.
På lördags eller söndags morgonen när man går förbi bordet, så kan man inte låta bli o bara ta en liten bit... sen tvärvänder man o måste bara ta 2-3 bitar till, sen blir de frukost. Men de slutar oftast med att jag hamnar i soffan med hela skålen i ansiktet. Det är så gott!
SEN blir de frukost. Vilken sörja...
Tänkte jag skulle försöka skriva av mig om en sak som har stört mig så förbannat dom senaste dagarna, men jag måste va smooth, så de inte misstolkas, eller att jag säger saker som skapar uppror.
Men under en tid nu så har en relativt as-stor människa funnits i min närhet under dagarna. O jag har generellt ingenting emot stora människor ("väldigt tjocka" red.amn)
Jag har inte förutfattade meningar om folk sådär. Men när man är såå stor o sitter o pratar om saker som är "såå jävlaaa gooott" som tex olika korvar på mackorna, som man f.ö tar ca 2 cm tjockt lager smör på, den nya hamburgaren på Donken med 3(!!) köttskivor på som är SÅÅ GOD! o.s.v så kan jag inget annnat än o bli förbannad! Du är ju inte hälsosam! Du ska väl för de första inte sitta o käka 5 mackor med så jävla mycket smör på morgonen? O definitivt inte käka på donken? VILL du dö? Om det är de du vill så behöver du bara ge mig en påk så kan jag drämma den i huvvet på dig nu direkt istället. (nu gick jag för långt) Men de ÄR inte ok! Jag vill inte att mina skattepengar ska gå till alla hans sjukhusräkningar sen, hjärtfel, diabetes, you name it allt va kroppen drar på sig med så mycket överflöd. O sen springa o flåsa omkring o tjata om hur jävla jobbigt allting är. No shit?! Klart de är jobbigt o bära omkring på ca 40kg överflöd av fett, helt i onödan. Vad förväntade du dig?! Att mackorna du åt i morrse skulle fungera som nåt jävla räserbränsle? Nog om detta tror jag. I've made my point. Go gently on me.
En massa repriser på Tv o titta på nu.
Sen funderar jag på en promenad, de är ju fint väder ute.
Får se vad som händer ikväll, ingen alkohol iaf. Vit helg.
Vill träffa Inka, får se om man kan charma hit dom.
Ja, de var väl bara det...


Inga kommentarer: