onsdag 12 september 2007

Mental Breakdown

Hatar hatar hatar när jag blir sjuk. Jag blir verkligen döende!
Vissa kan fan gå till jobbet med både förkylning, hepatit från a-ö och feber, men jag kan inte ens jobba med förkylning... Jag höll seriöst på o ramla omkull där jag gick o moppade... kändes som jag sov fast jag fortfarande gick.. hur kul är de då? Bland en massa folk?
"Hej jag heter Veronica o ser ut o jobba på typ.. Samhall!" -no offence.
Så jag åkte hem, känns jävligt lamt, men faaan... jag orkade verkligen inte. Var tvungen o komma resten av veckan iaf för de är så dåligt med folk med drivers license... varför skulle jag skaffa sånt för? Så jävla gött om alla kunde åka omkring o skjutsa på MIG istället... Det finns ju folk som verkligen inte tänker skaffa körkort, dom vill inte. Jag fattar inte alls.... jag vill aldrig va beroende av nån annan. KAN SJÄLV!
Snart kommer Lina.
Henne hatar jag oxå.
För hon har skaffat HUNDVALP!!
Däm hööör... däääm ju Lina.
En liten Schäfer/Rottweiler på 11 veckor... nog fan ska jag kunna skaffa mig en byracka jag med. BANNE MIG.
Skiter i vad alla andra tycker.
Så, tillbaka till soffan med inhalator, nässpray & vindruvor - denna drog.

Inga kommentarer: