måndag 24 september 2007

Vad hände?

Nu är de alldeles för mycket på Tv. Jag MÅSTE fixa inspelningsbar DVD!
Eller ett liv...
Kollar på Victoria Beckham nu, hon är så jävla skön.
Har aldrig haft nånting emot henne, mer än att hon kunde ta sig en kaka nångång ibland o käka upp sig lite.
Jag vet inte om min humor är lika låg som glocalnet eller om jag bara är så fruktansvärt flum trött, men jag KAN inte sluta asgarva när jag tänker på det där lilla ordet som poppa upp så roligt förut.
Klockers, eller vad säger man?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanoners! ;)

Dra ner på tv-tittandet annars kommer du snart va lika fet som B :D

Vad hände med hundprojektet?

Nica Hansson sa...

Ska faktiskt ta tag i min Step up ( a.k.a hopp-o-skutt-träning) här nu, så 3 dagar i veckan får de bli! o då FÅR man titta så mycket på tv som jag gör. B är inte tjock.. han har stor benstomme!...*host*...
Projekt "Skaffa Bulle" inleds nångång i början på 2008, sen får vi se hur det slutar. Förhoppningsvis med en hund runt våren. Så kom INTE med fler "omplaceringshundar" för dom skriker bara efter mig, o jag har svårt med ordet "nej". Tack! ( skrev jag just en blogg i min egen blogg nu?)