tisdag 14 juli 2009

Blä

Konstig i halsen.
Fryser o svettas samtidigt. Feberfrossa?

Bara o hålla ut. Utbildning hela veckan så de går ju inte o missa. Ipren gör nog susen.

Klippt gräsmattan. Kände mig som en 90 åring. Flås flås...

I söndags diskuterades de comunitys på jobbet.
Ni vet dom här gamla?
Smurfa, skunk, iller, humla...
Tror ni inte att Skunk'en finns fortfarande?
Den la ju ner ett tag, o nu är det tydligen igång igen.
Jag kunde logga in o läsa om hur jävla fjortis jag vart en gång i tiden.
Visserligen skrivet 2004... då va jag ju 20 nästan... pinsamt :S
Ska klippa o klistra in lite här sen så ni får se... huuur kul som helst.

Nu är de repris av "Sveriges värsta bilförare".... jag är ju fortfarande lite betuttad i Robert alltså... de lille lammköttet.

Nu dusch o dö i soffan med mysfilten.

Hepp're.

Inga kommentarer: