tisdag 28 juli 2009

Imorrn bär de av!

Mot!


Blir upphämtad imorrn bitti av ett gäng med Finspångare. De blir nog bra de här :)
Ska bli så jäkla kul! Hoppas vädret är bra bara, så man slipper svettas ihjäl eller bli dyngsur.

Har lämnat Abbie i Gistad nu ikväll så hon får sällskap imorrn iaf.
Gotta love Eliassons som alltid ställer upp!

Läst ut min bok igår.
De gick undan. Den va väl inte så himla intressant direkt. Fattar inte om Nicole skriver om sig själv i 2'a person eller inte, eftersom hon själv är med som sig själv i boken i oxå. Förvirrande.
Men jag är så stolt som läser ut böcker över huvudtaget :)

Nu ska jag hugga tag i nästa pocket.
Aldrig Fucka Upp.


Igår träffade jag Herr Gustavsson oxå.
Käkade en bit mat på Platå - jisses så gott det var!
Sen unnade vi oss lite snaskis, o åkte hem hit o fikade på det.
Jag SKA komma till sthlm o hälsa på ;)

Godnatt

Inga kommentarer: