fredag 31 juli 2009

Get to know Nica

60 snabba!
(yeah right, typ 1timmes tidsfördriv)

1. Hur gammal är du om fem år? 31(hjälp!)
2. Vem var den sista du träffade? Nån granne som var ute o gick med stavar.
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Halva Ice Age 3 tror jag...
5. Vem ringde du senast? Cillet
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Tisdag får de bli. Är ju i Kuggnas säkert hela dagen på söndag. 18.30 på Tisdag!" Till P.
7. Vad är dagens planer? Kvällens planer är att ta sista rundan med boffen, sen läsa, sen somna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, tyvärr.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? För några dagar sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Av larmet kl 9, snoozade till 9.30. Bortskämd med sovmorgon!
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp! Fast jag trodde det var grannens, men när jag kom dit så var deras katt redan hemma. Så denna fick bo i vårt förråd i typ 2h o äta filmjölk. Tills mamma sa att man inte kunde göra så...
14. Vilken är din favoritplats? Svårt.. beror på humör o omständigheter.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bilköer, vilka som helst.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag befinner mig nog nånstans i Linköping. Fast de skulle va kul om jag bodde nån helt annanstans oxå!
17. Vad skrämde dig som barn? DET, clownjävlen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tv400's repriser av Idol 2006. Nån som sjöng förjävla dåligt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Njae, fast jag gör de inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, ibland naken o ibland i skoteroverall typ.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Östergötland bara.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Usch ja, men nu var de ett jävla tag sen.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? Oj hjälp, favvon just nu är Ben & Jerrys glassen i GB frysen på affären med kaka o glass i ett!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Först skulle jag köpa en lagom fin bil, sen skulle jag dra med nära o kära på en resa eller två, köpa ett fint boende, o resten sparar jag o skänker en slant till välgörande ändamål.
29. Tycker du om kinamat? Kicklin o liis - Ja!
30. Tycker du om kaffe? Nej!
31. Vad dricker du till frukost? Dricker sällan, blir oftast nåt mer trögflytande typ yoghurt eller fil.
32. Sover du på någon särskild sida? Nae men på rygg med benen som ett P - alltid.
33. Kan du spela poker? Mja, kan en del av dom där grejerna iaf.
34. Tycker du om att mysa? Duuuh? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Ja. Jag är nog beroende av egna regler, typ "kl 22 måste jag gå o lägga mig" o.s.v.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Noop.
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Förstår mig på Norska. Räknas Porrfilmstyska? Haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jag har för mig det, när jag slog i bakhuvvet som barn o mamma hade inge körkort.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och, kan inte välja!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Internetshopping av alla dess former.
42. Äger du dyra smycken? Inga superdyra grejer men lite Bismarck's armand o halsband.
43. Har du någon gång testat narkotika? Tror inte det. Herbal joints är nog inte narkotikaklassat?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Choklad
45. Vem är den roligaste människan du känner? Har många riktigt roliga vänner!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så många o välja mellan. Har ett på pekfingret efter att jag fastnade i dammsugar aset i träslöjden i skolan.
47. Vad har du för ringsignal? Daniel Merriweather - Change
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma slängde typ allt o skyllde på mögel för att de stått i plastsäckar i förrådet.
49. Flirtar du mycket? Antingen helt ouppenbart, eller övertydligt.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I sovrummet i mitt förra boende.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag tror't. Man ska skruva loss nån grej under bilen... frågan är bara om jag skulle skruva bort rätt grej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nicole Richie's Sanningen om diamanter
54. Läser du dagstidningen? Jag läser den, men inte varje dag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte för tillfället. Men brukar falla för gratisprylarna man får.
56. Dansar du i bilen? Japp. Sittdans is the shit.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? East Fm i bilen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mobilnummer o bokningsnummer på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Willes dop!
60. Vilka personer utmanar du? Typ ingen, detta var mest mitt eget tidsfördriv.

Inga kommentarer: