fredag 10 juli 2009

suger o spyr



Fy bubblan vilket jävulsk huvudvärk jag lider av!
De började redan igår kväll.. sen försvann den lite, o nu är den tillbaka. Bajs är ordet.
Igår kom kusin o hälsade på o snacka problem o annat skoj :P
O idag vaknade jag vid 10, kunde sovit till 12 utan problem.. men när man har lite o ta tag i så är de ju bara o gå upp. Åkte iväg till gymmet. Så himla skönt ställe, de är typ aldrig nå folk där ;)
Missar ju dom snygga, vältränade killarna iofs... men äh.
Efter det till djuraffärn o köpte kissemaj mat o hundmat. Fick kattsand på köpet, tack.
Cykeln på köpet! hade vart bättre.
Åkte till maxi o handlade mat.
Köpte kryddmix till mossaka, käkade de i grekland o de va väldans så gott!
O sen nån annan kryddmix "mushroom pepper chicken" tjofräs, de såg väldans gott ut iaf.
Så de får jag väl laga nån dag, när solen skiner.

Blev uppring precis innan jag skulle åka till jobbet, en förfrågan om jag kunde köra till 22 istället. Nej tack? Nu ställde jag upp till kl 21 - de får räcka.
Kom till jobbet, o insåg att de bara va en flickstackare som blev kvar till 22.. jävla ställe de där alltså o inte kunna planera.
En slutade kl 19, sen slutade jag kl 21, o sen fick hon sitta kvar själv till 22. O de ringer typ heeela tiden på kvällen.
Fick väl droppen o rinna över för en viss person oxå, men jag hoppas att lite vila kan få de bortglömt tills på måndag iaf. Jag är inte den som gillar osämja.

Fick en snillerblixt att jag ville åka till Hultan oxå!
Men de känns inte som jag har nån med mig... typiskt.
Får se vad C säger imorrn, annars blir de lugn hemma kväll med Niklas som kommer upp på besök. Inte fyfan de heller... ;)

Nu ska jag tugga i mig resterande ciabatta bröd o svälja ner med Proviva sen hoppas jag få kunna sova några timmar innnan de är dags att gå upp o arbeta igen kl 8.

Säg hej till publiken!

Inga kommentarer: