fredag 17 juli 2009

Som jag har letat...



Sjukt bra.

De senaste 3 dagarna har jag svettats som en flodhäst (vilka svettas väldigt ymnigt har jag hört) Det ligger lätt 20 liter svett o guppar i sängen... nån som vill sova över? ;)
Är inne på 4e dagen med feber.
Svininfluensan säkert, vad vet jag. På sjukvårdsrådgivningen (ring bara 1177) så sa dom att de va en vanlig virusgrej o att jag absolut inte skulle åka till jobbet utan bara vara hemma o ta hand om mig, feber ska man vara försiktig med... blabla.
Jag känner att jag hänger med rätt bra på vad utbildningen går ut på, resten lär man sig ju med tiden. Svarade iaf på ett par mail igår, som var godkända. Så idag ville jag va hemma. Ledig hela helgen så de blir nog soffa o film. Hade tänkt dra till Berg ikväll, men deblir inget med det.
Kanske en visit till mamma o pappa på söndag o en promenad i ljungsbro.. va så länge sen jag var där nu ju :)

Soffläge på mig, hej.

Inga kommentarer: