tisdag 21 juli 2009

Vi uppdaterar Listan:

"Saker som kan fara åt helvette"

  • Karlar. Iaf många utav er...
  • Att vara hemma - istället för att komma hem till 12 missade samtal från försäljare så måste du nu trycka "mute" på dom NÄR dom ringer. För svarar man är de bergis Tv-tjänst. O dom har jag inte o säga :P
  • Lock i örat. Precis lika irriterande som de låter- Man kan tro att min hjärna är en Test-bild för de piper heeela tiden.
  • Energi drycker SOM TAR SLUT - när jag blir rik ska jag installera en redbullmaskin i köket som fylls på kontinueligt. Det har kändisar, det har jag sett på "Cribs".
  • Plötsliga skyfall - Tror jag vart inne på det här nån gång tidigare med en hög varningssignal? Eller så var det för nånting annat.

1 kommentar:

Fredrik "Kungen" Ericsson sa...

Jasså du bloggar så Nice det ska följas bara så du vet = ), hoppas allt e gött