tisdag 21 juli 2009

Jaha ja

Då har man tjatat så man ska få komma in till vårdcentralen så dom iaf kan ta lite prover.
Men tjata var ordet.
"Mja, men feber kan man ha en vecka när man har influensa vet du, försök o ät o drick mycket..."
MEN BLAHA!
Det händer ju för fan ingenting.
"Ok, så du vill komma in o ta lite prover alltså?"
Ehmm jaaaa??

Men jag känner på mig redan nu hur det här kommer sluta.
Dom kommer ta prover.
Sen kommer dom fråga om jag röker, eller om jag har några allergier.
O då kommer jag svara "ja" på första frågan, o sen måste jag ju säga att jag har viss pälsallergi.
Har du några pälsdjur?
JA.
Sen kommer dom skylla alltihopa på allergin, OCH att jag röker förstås.
Hepp.
Slår aldrig fel.

Nån som sätter emot?

Nu hoppas jag bilen startar oxå, o att jag kan orientera mig på en ny vårdcentral - Tannefors here I come.

Inga kommentarer: