onsdag 22 juli 2009

Yei!

Börjar känna mig bättre nu. Ingen feber, dock några finare hostattacker då o då.
Står jävligt splittrad till om jag ska jobba imorrn eller inte... men börjar inte förens kl 12 iaf, så har ju lite betänketid. Ska ju jobba på fredag o söndag oxå så de känns som skitsamma o stanna hemma iaf. Blir ändå ingenting ledigt ändå typ.

Idag vaknade jag av att de äldre kom.
De kändes ju sådär eftersom jag inte klippt gräset på typ 10 dagar :S
Men de fixade dom iaf. Tanta undra hur jag mådde o.s.v
Dom var här typ hela dagen nästan o fixa i trädgården, o klippte häcken.

Jag tog med mig Abbie o åkte iväg med P för o bada hundarna.
Gick fint de o dom simmade på så bra så. Abbie simmade tillomed utan sin flytis! Inte världens snyggaste, hon fick nog både en o tre kallsupar :) Men hon grejade de iaf, o tog de lugnare dom sista gångerna.

Vet inte när jag käkade en redig måltid senast. Har verkligen inte vart sugen på mat alls :(
Bara käkat typ pasta sallad... idag blev de plättar, o vitlöksbaguette till kvällsmat :P
Ujujuj va jag har o ta igen i mat o gym väg sen...

De va den dagen de.

Pipen är MIN!
Bad polar'n

Titta Abbie! Jag kan svanka som du.

Håller koll på de äldre

Inga kommentarer: