måndag 21 december 2009

Blä, Bajs o Fybubblan!

Idag är jag inte på gott humör.
Har jag vart de dom senaset 435 måndagarna?
I do not think so.

Helgen for förbi som vanligt...
Lördagen spenderades med kall morgon promenad som sagt.
Sen vidare till Nyköping o käka lite mat o umgås. Haha... de va kul.
Speciellt folk, men trevliga var dom allt... man ska inte ha så mycket fördommar :P

När vi väl skulle åka hem så var de nån som absolut inte diggade den idén utan promt skulle stanna.
Men självklart hann vi bara ut på motorvägen så skulle vi helt plötsligt vända för o hämta denna det.
Det hela slutade med att jag åkte 4 mil i onödan för att hämta, plus körde in i vägräcket påväg hem igen.
Så bilen gick sönder.
Vi klarade oss som tur var.
Men fy fan så jävla piss irriterande.
Jag varken badar i pengar eller har nån jävla lust o betala skiten.
Det är tacken för att man stället upp ungefär.
Så nu är de ju tjaffs på hög nivå, men jag hoppas iaf att de löser sig på bästa sätt.
Ska åka förbi verkstan imorrn så får dom titta på skräpet.

Nu har jag iaf köpt klart alla julklappar... typ. Har en grej kvar som jag ska köpa imorrn.
Ho Ho Ho.

Äh , fan.. jag är helt ur fokus.

Hej då.

Inga kommentarer: