torsdag 3 december 2009

Värde lös

Jag är hopplös. Värdelös. Ansvarslös. Vårdslös. Muskulös?

Nu har jag handlat igen.
Vi kan väl kanske säga att de va en julklapp till mig själv? :P

Campadre. Ni borde verkligen regga er o bli lika galna som jag. Kom igen! You'll like it.
Men säg till mig först. För jag får 99kr för de jag värvar .. höhö.. like thats gonna happpen.

Dessa två blev mina. Från Svea.


Jag kommer förmodligen aldrig bli för gammal för färgglada kläder med tryck...

Nyss hemkommen från Norrköping.
Abbie va så duktig idag! Mammi är stolt så stolt.
Körde mest lydnads övningar framför vagnen. O hon klarade tillomed o dra den 2 fina gånger med mig bakom vagnen. Se där ja!

Nu ska jag hämta upp tvätt. Duscha.. o sen lägga mig o titta på SOS gute, och Mammas pojkar.
Gick ni på den lätta igår förresten? moaha... De va ju Bonde söker frau jag skulle se.

Håll tummarna för att jag överlever min gris-spruta imorrn.

Hej!

1 kommentar:

P sa...

Särskrivning:

KYCKLING LEVER - "..han lever, han lever, hurra hurra"
BAD SHORTS - inte är de bra inte... HUGG ORM - Effektivare än att slå den?
BRUNSTENS BATTERIER - något för massageapparater?
SKUM TOMTE - tar klapparna själv.
SLÄNG GUNGAN - den är nog trasig
RÖK FRITT - bolma på bara!