onsdag 30 december 2009

Dagen före

Ledig idag.
Passade på o gå upp kl 12.
Moget?
Vaknade 10 först.. sen somnade jag om. De va jag typ inte värd. Men jag gjorde det ändå.

Var typ -14 igår kväll innan jag somnade.
Som tur var så va de bara -4 när jag skulle ut på morgonrundan.
Sen hängde jag gäng i soffan o åt frulle.
Helt plötsligt var kl 15. Lätt hänt ändå ju.
Åkte in till Ikano o mötte upp Jen o M.
Spontan handlade ett par jeans och en bolero. Bra där!
Handlade även mat tills imorrn.

Sen stack jag o Jen till gymmet.
Körde lite allt möjligt en timme.
Sen drog vi o sola.
Göttans!

Kom hem efter 20 something something.
Promenad igen. Dock kallare! -14 står de på nu....brr.
Lagade lite mat, o passade på o slå ihpo en kladdkaka oxå när ugnen ändå var på.
Inte superbra att ha marsmallows i. För dom tålde typ inte värme... så dom blev lite svarta. Men jag lyckades iaf rädda det mesta. Så de gick ner :P Va tvungen o provsmaka lite.

Imorrn är de jobb 10.45 till 14.45. Känns sådär skoj. Men de funka funka.
Sen åker jag hem o hämtar upp allt allt allt, o hunden. O drar till Jen.
Sen får vi se va kvällen bjur på.
Kl 00.01 är det iaf ett nytt år!
Thats fo sho!

-Night-

Inga kommentarer: