tisdag 1 december 2009

Jag bah kööör

Life passes by.
O fort går det!

Idag började jag kl 8. Sjuukt jobbigt o gå upp kl 6.
Så jag snoozade helt enkelt till 6.30 :P
Känner redan nu att jag inte kommer lyckas somna innan kl 24 idag heller.
De konstiga var att jag satt nästan o sov i soffan vid 20... hade precis ätit o hamnat i matkoma... gött.

Jobbade till 14.30.
Ringde sen till en bilverkstad o hörde om dom hade tid o skifta däck åt mig.
Självfallet hade dom det!
Åkte till gymmet först o körde ett ben pass.
De går faktiskt att träna effektivt på 45 minuter!
Sen bar de väg hemmåt. Gick ut med Abbie en sväng.
Sen packade jag bilen o drog till bilmeken.
Så tog dom inte kort!
Men eftersom jag är så söt o snäll så fixade han min bil först, sen sa han att jag kunde åka o ta ut pengar efteråt.
Är de bara jag som vid dessa tillfällen tänker:
"Ska jag skita i att åka tillbaka med pengar, o bara skita i att nånsin åka dit igen?"
Jag tänkte de iaf.
Fast självklart åkte jag till Priso o tog ut pengar till den vänliga mannen.
Han såg faktiskt förvånad ut när jag kom. Haha.
Ärlighet varar längst?
Jag tror iaf på karma...

Sen tog jag en sväng till med Abbie.
Duschade, samtidigt som jag påbörjade matlagningen.
De funkar väldigt bra o multitaska på de viset!
Så när jag var ren o fräsch o nyrakad så återstod det bara att steka på lite fisk, o tillsätta Skagen Panna. Världens smartaste idé.
Käkade ju samma "panna" sist när jag åt stroganoff! Alltså inte skagen, utan då Stroganoff panna!
O glöm inte -smaken i locket :P

Imorrn är de redan onsdag.
Jag hoppas på utbetalning den 10e av A-kassan. Annars blir jag ledsen i ögat.

Kraaaam på er.

Inga kommentarer: