torsdag 17 december 2009

Helt värt!

Somnade på tok för sent igår.
Va ju som sagt svinkalt här hemma, så vid halv 1 gick jag o la mig i sängen.
Vaknade vid 2 av att jag inte lyckats få upp kroppsvärmen än, så då fick jag hämta ytterligare ett täcke, som var dubbelvikt. Så typ 3 täcken sov jag med. De hjälpte iaf.

Bra o värd dag på jobbet. Fika fanns det, dock inte i överflöd. Men gott!
Några fick "tack o hejdå" tårta. Sjävklart nallade man till sig lite sånt oxå :P

Efter jobbet o hem. Ut i kylan med hunden. -8grader o blåst är inte skönt mot lilla kinden...
Åkte iväg till Tattoo Sam. Men han hade ju bokat in fel dag... så ska dit imorrn istället... karlar :P

Ringde o påpekade att jag har 17grader varmt inne.
"Ta på dig tjock tröja o tofflor!"... ehm?
Sonen a.k.a fastighetsskötaren skulle iaf ringas ikväll, hoppas han kommer hot fort som bara fan... funkar inte o ha de såhär. Speciellt för djuren.. Abbies näsa är svinkall :(

Har mycket skoj o se fram emot nu!
Trist att de tar slut efter typ.. januari?
Men tills dess kommer man ha kul iaf.
O kanske efter? :P

Nu ska jag laga mig lite mat.
Imorrn väntar stan o handla Hazzard klappar!

Hej.

1 kommentar:

Mollly sa...

svar: I fridens namn så gör man så att när man har lagt in videon i sitt inlägg så drar du bara ner videon längst upp ;) very easy.