söndag 6 december 2009

Jävla teknik!

Först sitter jag o gör ett vackert video inlägg med webcamen.
Men då blir de bara svart när jag väl ska titta på den. Varför?
SÄG!
Då plockar jag upp min fina fina rosa kamera istället o sitter o pladdrar 4 minuter om ingenting.
O då försvinner tydligen ljudet efter första minuten!

O inte nog med det. Med det lilla skräp jag hade i bagaget, som jag tänkte visa er, så får jag inte upp video helvettet här på bloggen ändå. De står bara o tuggar.

Så man skulle kunna säga att jag fördärvat flera minuter av mitt dyrbara liv, till ingen nytta alls.
Varken för mig eller för er.

RÖV.

Under arbetsdagen idag sa jag "RÖVHÅL" oförskämt många gånger. Inte i telefon. Jag är inte blåst. Inte speciellt vackert ord att komma ur en sån vacker mun som min. Men de blev som ett ticks.

Fick även tipset om att Bredbandsbolaget bjuder sina medlemmar på Voddler.
Så de fixade jag ju direkt när jag kom hem.
Var tvungen o ringa kundtjänsten först på jobbet för o se om jag fattat rätt.
INTE OK när killen, som säkert va as snygg, förklarar allting som om jag vore 2 år.
Men jag fnittrade o spelade med. Allt för o göra hans dag mer trevlig.

Har nu fixat med mina Tradera grejer. Helt sjukt va vissa betalar för några simpla julprydnadssaker!
Men jag blev iaf glad :D
O så sålde jag mina bruna stövlar. Dom som jag fick/köpte av dig Anna?
Dom va ju faktiskt inte sköna. Så nu får nån annan våndas med dom :P

Just de. Var ju ute en sväng med brudarna igår.
Brudarna... de finns inga speciella som ingår i den grupperingen, men vi är iaf alltid tjejer, med olika innehåll :)
De var iaf jag, Jen, Elin, Sab o Erika.
Muchos trevligt!
Jag drog dock hem vid 00.30 vuxen som man är.
Endast pga jobbet som jag skulle vara på kl 9 imorrse.
Hade hoppats på o få träffa en o annan, men icke.
Blir rätt less på allt som har med det o göra.
Don't waste my time bitch.
BLÄ!

Nu har jag iaf lagad matlådor till 2 kommande arbetsdagar.
Ska springa ner o hämta Daimglassen nu.

Så de så.

DU HÖRDE!

Inga kommentarer: