måndag 14 december 2009

Vilken Måndag sen...

Vaknade av mobilen 9.45.
Hej! Kan du va på jobbet 10.30.
Alltid redo!

30 min senare satt jag i bilen påväg till jobbet.
Jag vet inte hur jag lyckas. Men jag såg väl ut som "hej.kom.o.hjälp.mig"
Stort biljettsläpp idag nämligen, med alla nya som jag utbildade i fredags. Detta visste de även om i fredags... men de va ju dumt o fråga mig DÅ. Bättre o ringa måndag morgon istället.
2h mertid iaf. Alltid nåt.
Idag blev även en uppsagd. Fan så trist. Jag hoppas lite att jag slipper. Mest för att jag ställt upp en sån jävla massa... skulle va som ett slag i fejjat.

Sen skulle jag käka min, vad jag trodde, goda macka. Eftersom jag inte hann käka nån frulle hemma. Men mackan va inget god alls, o den bara gick sönder helatiden... så jag satt o söla som bara den.

Sen skulle jag hem på lunch o ta ut hunden. Vilket är precis ovärt när man bara hinner va hemma 15 min, o då ska man hinna äta oxå. Vilket jag självklart inte hann.
Vilket gjorde att mitt humör inte va tipptopp när jag kom tillbaka o skulle jobba 4h till.
Men men. De gick vägen.

När jag kom hem o tagit ut abbie o käkat mat så bestämde jag mig för o sola lite. Va en tag sen.
Men inte blev jag sådär jättebrun som jag hade hoppats på. Jag tycker fortfarande att jag är sjukt blek...

Så, vad händer i veckan?

Tisdag - Jobb & Sthlm
Ons - Ingenting
Tors - Gadda mig
Fre - Kanske julhazzard med swba? Vem vet.
Lördag - Julfest i Kuggnäs. Ska bli kul o träffa rockenrollarna igen :)
Söndag - Jobb o hazzard med flickorna!! Längtar till julgodiset :P

Lejters då.

Inga kommentarer: