onsdag 16 december 2009

Brrr

Helt sjukt kallt nu! -8 grader o fullt med snö. Hoppas hoppas att de ligger kvar till jul.
O de hade ju inte vart så hemskt om de inte var för att de drar in kalluft både här o där i den här kåken... förvånad? Jag? Nej...

Kom både till sthlm och hem helskinnade igår jag o Jen.
Men pipaan va jävligt det var på vägarna!
7 avåkningar på vägen upp bara... o dum som jag är kunde jag ju inte låta bli o köra om dom som låg i höger fil i 70km/h... Kan kunde faktiskt hålla 90 utan problem!
O jag hade lite brådis.
Allt.Gick.Bra.
Mer säger jag inte.
O ingen annan heller, capish? ;)

Lite trötter idag. Jobbigt o börja 8 som vanligt :P
Imorrn hoppas jag att de finns en massa smarrig fika på jobbet... de skulle jag bli glad över!
Ska även iväg o fylla i vingarna på ryggen efter jobbet imorrn. Lovely!
Inget är som väntans tider :P
Sen ska de bara funderas på vad nästa projekt blir. Har mina tankar... måste bara få ut dom på papper...

Nu ska jag se Bonde. Kusin vitamin var här förut o uppdaterade mig och sig lite så hanns inte med o se på tv. Kors i taket!

Pözz

Inga kommentarer: