tisdag 22 december 2009

Dan före dan...

Sitter här med 38graders feber o en jättelik hög med snorpapper.
Why?
I think god hates me.

Kände av de redan igår kväll litegranna. Men de var ett faktum när jag vaknade imorrse.
Gick till jobbet ändå o härdade ut.
Har kommit på mig själv med att vara ytterst ynklig när jag är lite sjuk. De fick resterande i rummet oxå känna på.
Poor my future husband... :P
Imorrn vet jag inte om de blir jobb eller inte. Jag hoppas iaf att febern lagt sig, så kan man iaf härda ut en stund till. Vill ju inte smitta ner dom andra heller iofs... dilemma.
Men de är ju dagen innan jul... de kan ju hända så mycket kul på jobbet då, som man helst inte vill missa... :P

Julklapparna är klara. Hepp! Jag har tydligen vart väldigt snäll iår.
Får ni oxå dåligt samvete när ni får så många fina julklappar/födelsedags presenter?
I do. För jag vill ju ge nåt lika fint tillbaka! Vilket jag typ aldrig har råd med... men ändå.
Typiskt svensson svenskt antar jag.

OH well. Nu ska jag lägga mig o sova lite på detta.

Godnatters.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag är oxå sjuk =( Har gått hela dagen med halsont, huvudvärk o snorat upp typ två paket näsdukar. Typiskt! Om jag tycker synd om dig så tycker du synd om mig...deal? Kram