fredag 4 december 2009

The many stages of the swineflu vaccine. Update


Jaha. Idag har man vart ledig.

Sov till 9.30. Vaknade av att mobilen ringde.

Har inte gjort mycket för världen idag kan jag säga.

Dock åkte jag till jobbet för o ta gris-sprutan.
Eller "Bacon-sprutan" som vaccinationskillen skämtsamt kallade det.
"Hoppas du håller dig svinfrisk nu då!"
Kul kille :P


-Nu såhär 7h senare så börjar de kännas lite ömt i axeln. Som ett blåmärke typ. Inget mer.
Hoppas verkligen jag slipper feber. Jag blir så ynklig då...
-9h senare: Ondare i armen. Kan inte höja den högre än 90 grader.

Åkte efter det o handlade lite gott till kvällen.
Har fått i mig tacos, daimglass och marianne-choklad. Mumma!

Har vart påväg o somna flera gånger i soffan, men lyckats hålla mig vaken.

Kul blogginlägg? Nae inte direkt.
Men nu vet ni vad jag gör. O de är ju de ni vill veta, allihop som springer omkring här inne.

Blaha. Hej!

Inga kommentarer: