torsdag 24 september 2009

ÅH!


Vad göra?

Jag är så sjukt sugen på allt möjligt!!

Jag vill äta god mumsig mat. Mat som man inte lagar själv, utan man köper ute.
O bakelser o bakverk av alla dess slag!

Känns som jag på nåt sätt tröttnat på godis... t.om naturgodis! :O

Glass iofs... är ju gott...

Känner verkligen att jag skulle behöva åka o storhandla o fylla på... men törs fan inte de just nu. De kommer baaara blir en massa onyttigt.

Undrar vad detta beror på?
Är de höstdepressionen?
Jag tror det...Eller?
Jag käkar ju inte jätte nyttig mat dagarna i ända... idag o igår åt jag falukorv med makkisar t.om :P
Så de kan ju inte bero på ett sånt craving...

Nej gud.
Ingen idé att fundera.

Do what you gotta do! Eat what you like! Say what you wanna say!
Imorrn är de jag som unnar mig både de ena o de andra ;)

Puss o Godnatt

1 kommentar:

Götet sa...

Göööööött =) Vi har fått in Rollo kola i sortimentet på Jula...gissa vem som köpte o tryckte i sig första påsen? ;-) Det ska va gött o leva som dom säger! Kram