söndag 13 september 2009

Lovely Sunday night.

Haft en hel ok arbetsdag. Lugnt som vanligt.
Fördrev tiden med att leta bil. Har nästan bestämmt mig för en Passat. Dom är vackra, o bra - verkar de som.
Blev positivt övveraskad när jag sökte på min egna bil o dess egenskaper o såg att den billigaste låg ute för 10k mer än va jag trodde. Vi får väl se vad jag kan tänkas få för den lilla blå.

Hade helt glömt bort att de skulle hållas MH på brukshundklubben nu i sept. O självklart fanns de inga platser kvar nu :( Men jag blev uppsatt på reservlistan. Får se om de finns kanske nån annastans o åka annars.

Åkte ut till Pickhult o gick promenad med C förut.
Klart man saknar de där stället...

Tror att jag lagade jävligt god mat nyss.
Gjorde egen Pasta Carbonara. Fast med färska champisar o kalkon... dock får jag vänta ända till lunchen imorrn innan jag kan smaka de. Ikväll blev de leftovers från igår, dvs kebabpizza.

Igårkväll åkte jag oxå ut till C. För o se på "Män som hatar kvinnor". Mycket bra film!
Vet inte redigt hur många gånger jag skrek att jag skulle kastrera fanskapet... blä.
Men men, hämnden är ljuv ;)

Nu är de snart dags för Ensam Mamma Söker.
Då får man bli lite glad igen!
För just nu är jag faktiskt lite besviken. Mest på mig själv, för att jag går omkring o tror en massa saker, sen blir de aldrig så...

Godkväll!

Inga kommentarer: