söndag 27 september 2009

Weekends over

Jaha. Em igår. Var fruktansvärt trött igår morrse. Mycket pga att jag inte kunde släppa Grey's nya avsnitt. Va ju dubbelavsnitt o jag tittade sjävklart på båda :)
Spännande!
Somnade vid 1 o gick upp vid 5.45. Fast de va några som hade jobbat nattklubb till 4-5 o åkte direkt, så egentligen va de väl inte mest synd om mig.
När de var vår tur så va jag inte så bra på o dölja mina nerver, o de kände Abbie av... o ville typ inte gå in på banan ens efter första draget. Så vi gjorde bara 2 drag, slutade 570kg. Sämsta ever efter våra 4 tävlingar totalt. Men men! Kändes ändå bra o göra en tävling utanför hemmabanan.
Tror de blir mer lydnad o sån träning nu under vintern. CK skulle dra igång nån lydnadsträning med en bra instruktör - passar perfekt.
Köpte lite lotter, så vi fick iaf några priser med oss hem :P höhö.
Skulle ha mött upp några vänner på stan när jag kom hem, men kände mig helt död.
Bihålorna har börjat fucka sig så förutom att man är slemmig i halsen o snorig i näsan så känns de nu oxå som att jag har världen vakumtryck runt ögonen.
Inte skönt!

Idag har jag jobbat. Inte de heller så himla skoj med förkylning.

Grannen har iaf vart här nu o fixat värmen!
Kanon!
Om de inte vore för att elementet i v-rummet nu droppar vatten, hela tiden.
Fantastiskt.

stangastaden.se kanske?

HEJ!

Inga kommentarer: