torsdag 3 september 2009

MORR


Jag är så arg nu för tiden att de liknar ingenting!
Ska jag fortsätta såhär blir de inte många julklappar iår.
Allt blir fel o mitt tålamod är lååångt nere på botten.
Vilket inte alls är nån bra kombination.
Skrek åt en man på Maxi parkeringen för han stod med kundvagnen i rutan jag tänkt parkera.
Får ta 10 djupa innan varje samtal på jobbet typ. Så man nästan får svindel.
Självklart börjar de spöregna lagom när jag slutar. Så de blev en långpromenad i regn när jag kom hem. Man blir ju inte gladare direkt av o bli dyngsur direkt.
Vill inte göra nånting, men får dåligt samvete samtidigt...
Skulle tränat efter jobbet, men pallade inte. Åkte o handlade mat istället. Mat o veckorevyn.
Så snart ska jag äta ugnspannkaka o läsa lite. Lugna nerverna.
Ugnspannkaka o äpplemos.... OJ va jag längtar!

Idag behöver jag en kram.
...eller 3...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Höstdeppig vännen? :/

*kram*

/P

Anna sa...

*skickar en stooooor kram till dig vännen* Vi tar en telefondejt i nästa vecka så får du prata ut med tant Anna! KRAAAAAM