fredag 25 september 2009

Fredag fast ändå lördag!

Som en låtsas lördag för mig!

Har avverkat min låtsas-lördag mestadels ute i Mantorp.
Jävlar i min lilla låda va de har blåst!
Inte ok.
Men ganska kul ändå. Synd bara att vi typ bara hann se kvalen, sen när de riktiga började var de dags o runda av.
När vi såg superbike vart jag jävulskt sugen igen på o ta Mc kort.... ååååh va kul.


Jag passade även på att göra en dunder-vurpa!
Haha. Det är så jävla kul o ramla... hur ofta gör man de i vuxen ålder liksom?? :)
Hade precis vart o köpt mat. Så jag hade en taco i ena handen o handväskan i den andra.
Gick genom ett litet skogsparti för o gena, snubbla över en träd gren på backen..o PANG slog i backen.
Ville ju inte wasta tacon jag precis köpt, o inte släppa väskan heller, så man kan säga att jag föll handlöst. Knäna tog i först. Så dom har jag lite ont i nu.
Skön jag är... Tur att de inte va så många som såg iaf. hihi.

Sen åkte vi vidare bort till Mobilia.
Var inne på Fashion Outlet'en, hittade 2 toppar. 69:- för den ena o 99:- för den andra.
Topp billigt!
Sen drog vi igenom CityGross o handlade mat.
Träffade självklart på Sofie o Wiliam. Haha, vad är oddsen? :)

När jag kom hem tog jag en prommis med hunden, gjorde iordning mat, o hoppade in i duschen.
Nu sitter jag o halvfryser som vanligt, har börjat avverka Singoalla lakritskakor, ätit lite naturgodis o dricker lite Cola... får se om jag årkar ge mig på pringles'en oxå ;)

Betalade räkningarna förut.
Blev inte så lycklig.
Blir inge Ullared den här månaden iaf... blir inte så mycket alls den här månaden kanske man ska säga.
Blä. Jag måste fan ta o skärpa mig vad gäller den där jävla nät-shoppingen!!
Fr.o.m 1 okt tillomed 31 Okt ska jag inte handla ETT SKIT på nätet.

Kanske dags o leta efter ett extra knäck o öka ut lite med?
Kanske skulle ta mig an ditt tips P? ;)
O då menar jag inte ditt tips om att börja med Cam-shows....haha.
Nån som är emot?

Ne. Nu ska jag ta o softa lite.
Blir tidig sängång.
Imorrn kommer Pastoratet m.m o hämtar upp mig kl 07.00.

Då bär de av till Jönköping för EM i Weightpull.

Wish me luck!

Inga kommentarer: