måndag 7 september 2009

Måndag är verkligen inte min dag.



En lampa. Förmodligen de ändå ljus jag sett i denna dag. Förutom Björns gyllene lockar på tv förut, som faktiskt fick mig o skratta sådär högt o ljudligt så man nästan skäms i sin ensamhet. Trodde de va tisdag idag, eftersom jag jobba igår. Samtidigt som jag visste att de va måndag eftersom allt gick fel hela tiden. Bara små jävliga saker. När jag kom till jobbet o ville lyssna på radio så hängde sig sidan såklart. När jag åkte hem på lunchen för o rasta Abbie så hann jag bara äta när jag kom hem, för jag hamnade bakom en stor tankbil påväg hem som inte hade lika stressigt som jag. Skönt för honom. Folk fattar som vanligt inte när jag upprepar saker 3ggr på jobbet, om dom inte har fullt upp med att prata i mun på mig. Falukorvs lådan smaka ungefär som den lät. Jag kunde inte äta leverpastejen, de tog emot. Men den gav en ganska ok smak i resten av lådan. Dom 2 matlådorna som flyttade in i kylen är inte högst upp på min önskelista. Men man måste ju äta! Klämde hälsenan i ytterdörren förut. Fruktansvärt korkat när man har total förbi för hälsenor. Nåt moster med dålig uppfostran har snott mina kedjor från skogen. Blev arg så jag skakade! Låt saker o ting va! De va ett par hundra slantar rätt ner i sjön de. Har ont på handen oxå, slagit i nånting, känns som ett blåmärke. Men de har ju inte regnat idag iaf. O jag fick ju ett raggtips av P tidigare under dagen. Så helt överjävligt har de ju inte vart. Annars då? Bilen går bra?

Inga kommentarer: