torsdag 10 september 2009

Shit Pommes

Jag vet inte vart jag ska börja.
Men jag bah köör.

Jobbat idag. Torsdag = fika! Alltid lika uppskattat, o gott.
Helt okristligt o börja jobba kl 8. Hur jävla bortskämd ungjävel de än låter, så är de så :P
Men helt klart värt o sluta 14.30.
Åkte raka vägen nästan hem. Jag stannade nämligen hos grannen o lämnade min bil där. Trevlig prick de där!
J banga för gymet. Men jag med mitt dåliga samvete kunde bara inte... jag hade gått 40min promenad med hunden, satt i soffan med datorn i knäet, o klockan va bara 17.
Kollade bussarna... de gick en 20 över. Så då var de bara o svira om o trampa iväg.
30min magpass, sen 1h BodyCombat. (gu va jag tjatar!)
Men de va ett sånt jävulskt kul pass. Nu jävlar får ni passa er annars får ni en armbåge i ögat.
Influenser från Thaibox, Muay thai, Capoeira o massa annat skoj. O instruktören va as skön, peppade som fan med värsta warior fejset!
Jag tror jag kommer ha träningsvärk imorrn. Om inte ännu värre på lördag.

Lagom när jag promenerade mot bussen igen ringde Bosse Bildoktor med domen!
Det var inte alls så farligt som jag trodde... så runt 2000kr senare kommer jag ha en fullt fungerande bil.. till försäljning :)
Han ska höra av sig imorrn om när han har tid o fixa bara. Gu så skönt o ha gångavstånd till en bilmek...

När jag kom ut från duchen ringde dolt nummer till mobilen, valde att inte svara då många i min omgivning har blivit uppringde av radiotjänst på mobilen med just dolt nummer.
Men de visade sig vara grannen. MOGET o ha dolt nummer.
O innan jag ringde upp henne så visste jag redan innan va hon skulle säga.
Eftersom min bil då inte stått på parkeringen på hela dagen så skulle hon ju säkerligen tro att jag inte varit hemma, o typ tagit sig friheten att ännu en gång gå ut med min hund eller släppa ut/in min katt.
Mycket riktigt.
Hon hade släppt in katten...
SUCK.
LÅT MITT HEM O MINA DJUR VA!
"Jag trodde inte att du va hemma, o jag hade precis hämtat hem Bella (hennes bitch-katt) så jag släppte in Hobbe..."
Tack? Nae inte direkt.
Det hela samtalet slutade på något förunderligt vis med att jag nu helst plötsligt blev överbjuden på mat o vin på torsdag kväll 19.30.
Hur det gick till vet jag inte.
Men jobbigt känns det! Men måste väl va trevlig o pimpla vin med tanta...

Imorrn väntar Bio med C. "The Ugly Truth" kommer bli riktigt najs.

O på tisdag nästa vecka är de dags för ännu lite bläck i kroppen!
I'm sooo psyched!
Kommer nog bli riktigt fint. Hur kan man längta efter smärta? Haha, ja märkligt är det.
Men nu var det ändå ett par år sen sist så jag måste påminna mig om hur de känns att bli tatuerad. Ju? :)

Nu ska jag se på Lyxfällan o götta mig åt att mina skulder inte ens är i närheten av alla deras.

Hej!

2 kommentarer:

Mr G sa...

en hundring på att du ligger med bilmecken inom fyra veckor.

Linda sa...

Åhh jag vill också se den filmen! Den verkar ju superbra... men jag får ju se flygplan imorgon istället haha