onsdag 16 september 2009

uss uss

Känns som en förkylning är på ingång...

Vaknade imorrse, fortfarande med huvudvärk. Inte ok. Speciellt när man inte har druckit alkoholic.
Försökte mig på o tvätta ryggen, o smörja själv... de gick väl sådär :P
Nån frivillig som känner sig manad att anta titeln: "Första smörjare?"
Jobbet va segt. Kändes som ögonen gick i kors hela tiden.
L tyckte vi skulle käka fläskytterfilé black & white idag, så jag bojkottade min pasta m sås o vi drog iväg o käka ute istället.
GOTT! De unnade jag mig. Trots att jag lever på extrem excistens minimum nu fram till löning.

Kom hem o ville verkligen inte gå nån långpromenad. Så de fick bli cykeltur istället!
Helt glömt bort den där gamle räsern.
Självklart valde jag o cykla en väg mellan två åkrar, så de blåste ju mer eller mindre storm...
Plus att skördetröskorna höll på o skörda så grus o skit yrde rakt in i ögonen.
DÄR av alla vägar skulle ju jag promt cykla.
Blev nog en tur på 5km iaf trots allt.

Slutade ju 14 idag så då har man ju så mycket "dag" att fylla ut när man kommer hem.
Så jag passade på att duscha, sen åkte jag iväg o händlade mat, som jag tycker ska räcka till löning.
Planering, jo jag tackar ja.

Planering hade oxå vart att ringa grannen tidigare o berätta att jag inte kommer komma över o dricka vin med henne imorrn, eftersom jag valt att ditsha henne o bowla med min riktiga vänner istället... (säger jag inte högt?)
För idag har jag ringt hem till henne 3 gånger, men ingen har svarat... otur.
Ska ringa en gång till sen... Då har jag iaf gjort min näst näst bästa.

Kollade på Idol igår.
Jag älskar Bagge!
Han är ju så skön att jag nästan vill gifta mig med honom. Om de inte vore för att han typ är ganska gammal...Hans bulldogg skulle iaf älska Abbie :P
"Va bra att du sjunger så tyst, för de ligger nämligen ett bibliotek här precis bredvid..."

Imorrn slutar jag 12. Helt sjukt bra.
Ska in o möta C på stan vid 16.30 (man kommer ihåg bättre om man skriver det) ska köpa present till Wille.
Sen blir de som sagt bowling vid 8 nångång.

Sen är de helg för mig igen! :D




Avslutar med nåt vackert...

Inga kommentarer: