fredag 18 september 2009

Woho!

Åh härliga lediga dag!

De sjuka är att de känns som igår när jag sa de sist.
Men de va en hel vecka en.
Galet va tiden går fort, o åren bara springer iväg. Som dom säger.

Nu börjar de bli riktigt kallt ute oxå.
Det gick fort från tischa väder, till tröjväder, o nu - jackväder.
Snart kommer snön oxå, då är de mössväder.
Har typ haft 18 grader varmt i huset nu på mornarna. INTE skönt. Man vill liksom inte hoppa ur sängen direkt...
Men just idag skiner iaf solen! Gött de.

Igår avbokade jag grannen vinkväll åter igen. Jävligt poppis tror jag. Men jag mötte henne idag förut, o hon verkade inte arg eller ledsen. Hade bara ingen lust!
Blev en nykter kväll, med bowling o gänghäng på 55'an. Trevligt!
Jag slog iaf 2 strrrrrikes! :D

Vaknade kl 10 idag av telefon. Jävla påhitt!
Så nu ska iaf jag o P iväg o träna hund i Yxet en sväng, sen får vi se om de blir lite pysselkväll hemma hos Eliassons ikväll. Har ju köpt en massa fina pärlor o grejer som jag ska smycka ett halsband med, till Abbiet.

Dags o göra sig iordning för dagen kanske?

Hej.

Inga kommentarer: