tisdag 15 september 2009

It's a masterpiece

Har sån jävla huvudvärk nu, men ska iaf visa er lite vad jag gjort idag.

Jobbat, finns inte så mycket o visa.

Fick med mig Jen till tattuerarn, sen kom även Martin o joinade.

Helt ok ont.
Den som säger att de är skönt o tattuera sig är störd.
Det är för fan inte skönt.
De gjorde inte så farligt ont i början, men efter 3h ville jag bara slå honom.

This is it:


Skiss


Påbörjat


Klart!

Nu ska jag tita på Idol på webtv... sen sova.. på mage? Ofta :)

4 kommentarer:

Anna sa...

Cooool tatuering mate =)Bra mycket bättre än stjärnorna på Rhodos *hehe*

S sa...

Kom och tänka på han Pontiac, fast nu har ju du vingar bakom ryggen ;)
Grymt snyggt!!!

Nica Hansson sa...

Bakom ryggeeeeeen. Ja de har jag! SÅ nu är de mig han sjunger om. Ska genast döpa om mig till Anna-Maria. Tack Tack:D

The Usual Suspect sa...

Fint :-)