måndag 14 september 2009

Måndagen den 14 sept

Hej hej hallå bloggen.
Eller som som tuffa videobloggarna säger: Tja alla bloggläsare, bah typ.

Började 8 idag. Huligen va jobbigt de är att gå upp 6.30.
Började med en ny grej på jobbet idag. Det gick fint! Bättre än va jag trodde faktiskt.
Sista delen av dagen fick jag o en till hålla utbildning. Tjejen som egentligen skulle hållt de idag va sjuk. Imorrn är de dags igen. Lite kul o göra nåt nytt.. på ett sätt, men lite irriterande på ett annat sätt.

Imorrn efter jobbet åker jag iväg o tattueras. Fint de!
Får hålla tummarna att de blir fint. Lite svårt o sudda annars har jag hört!

På tors nalkas de Bowling med några från jobbet.
Men va?! Hade inte lovat bort mig till grannen??
Mjo, men man är väl inte satan om man avbokar.. eller? :S

Slutade 14.30 idag. Gick en långprommis med Abbie. Först genom Tallboda, sen ut i spåret, o sen gick vi spåret 2 varv, sen hem. Sen fick jag rycket o började städa. Så nu luktar de viol här hemma igen!
O de finns ju inge skönare än o lägga sig i nybäddad säng.. can't wait.

Först ska jag invänta Roast på Berns.
SEN sova...

Då vet ni.

Inga kommentarer: