onsdag 30 september 2009

Is it true?

Ja det är det!

Mamma Yvonne o Pappa Jörgen har hälsat på i stan idag.
Känns så konstigt. Vi har lixom bott nån kilometer från varandra sen jag flyttade hemifrån vid 19 års ålder.
O nu bor vi i 2 olika städer o typ 7 mil ifrån varann.
Man träffas inte alls lika ofta.
Mamma ringer inte 3 gånger i veckan o vill att jag ska komma hem o hämta matlåda.. för "de blev så mycket över" längre :P
Fan va mobbad jag blev på jobbet alltså! :)
Men de känns skönt oxå på ett sätt. Man umgås mer nu när man väl träffas. Förr kunde pappa typ ropa "HEJ!" från ovanvåningen medan han satt vid datorn o fixade med dansbandsgrejs, utan o komma ner o hälsa, o mamma o jag stog i hallen o prata lite flyktigt några minuter, sen åkte jag hem.

Vi åkte iaf iväg o käkade mat på Gulan. Mycket gott! Sa dom iaf... jag kände inte ett smack pga förkylningen. Ovärt! Käkade iaf lax. Fisk blir mans mart av sägs det!
Måste gå in på SF sen, för de va stans jääävla kö utanför bion när vi skulle åka hem. Måste vart nått biljettsläpp för nåt stort...

Väl hemma hade jag förberett o köpt bullar o kakor.
Mamma hade oxå förberett o köpt bakelser från bageriet.
Så de blev en ätfest. Som vanligt.
Jag borde rulla fram...

Kollade just på Idol.
Vafan hände?!
Typ alla sjöng hur illa som helst.
Förutom den tanige killen med rockig röst. De va fint de!

Va ska jag kolla på nu då?
Jag som redan sett Grey's...

Hm. Godkväll.

Inga kommentarer: