fredag 4 september 2009

Skönt med lite ledigt.

Hade lite torsdags mys.
Somnade mitt i Veckorevyn... inte ens läsa kan jag gör utan o somna...
Vaknade lite senare av ett sms. Åkte o hälsade på en vän jag inte träffat på ett tag.
Hem o sova.
Vaknade mitt i natten av ett utländskt nummer som ringer mig! Jag hänger ut han:
+962788540835 (om nån har svart bälte i att leta reda på utländksa nummer kan ni ju kontakta mig om ni vet vem denna man är ;))
03.15 får jag det samtalet. Eftersom jag sov o inte var närvarande svarade jag bara, o möter då en röst "Helloooo how are you dooing?" kollar på mobilen o märker att de är ett utländskt nummer, vilket betyder att typ jag får betala om jag svarar, right?
Så jag la på.
Men han var tydligen inte klar, då han ringde en 4-5 gånger till efter det.
Jävla trögnöt.
Inte uppskattat. Inte ok!
Somnar iaf om igen.
Vaknar helt sådär jätte nyvaken o har ingen som helst koll på klockan.
Dock var hon "bara" 10.30 så de va ju skönt.
Gick ut med abbie.
Åkte iväg till gymmet.
Försökte styra upp dagen lite.
Slutade med att jag hängde med C som skulle ut till Hooden till fam Axbom/Wiggur.
Abbie fick följa med, o skötte sig fint med barnet.
Hade en heltrevlig dag! Sonen i de där hushållet är ju helt makalös härlig :D
Vilket charmtroll.
Funderar på o gå o lägga mig o läsa nu.
Imorrnkväll ska jag på inflyttningsfest. De blir nog trevligt!
Dock inte All in denna gång då jag ska upp o jobba på söndag.
Kanske lika bäst.

Tjolahopp va händelserikt!


Jag draaar!

Här kan man va...

Kom ner då!

Inga kommentarer: