tisdag 22 september 2009

This is my life

Tralalalaaaa

Nyss hemkommen efter ett BodyCombat pass.
Lovely.
Dock tog jag i så jag höll på o svimma! Orutinerat :P
Jen o Andreas var med oxå, fast dom körde styrka istället.
Köpte Powerkings nya proteinshake, ska va samma som Gainomax.
Men uuusss.. jag klarar inte av den där smaken. Men ett tips för er som gillar den!
12kr är helt klart överkomligt.

Det är inte lika roligt på jobbet längre. Jag måste hitta glöööd.
Fick ett brev från ett ställe jag sökte extrajobb på.
Har nog aldrig vart med om att man för de första får hem ett brev, ett dessutom frankerat brev med frimärke - där de står:
"Tack för din ansökan, Tjänsten är nu tillsatt. Vi hade 58 sökande, jag behåller ansökningarna, för man vet ju aldrig... Mvh X X"
Haha!
Har han allvarligt skickat ut 57 frankerade brev till alla som inte fick jobbet?
Hands up for him, isf :)

Så? Hur ser veckan ut?

Onsdag: Ingentingalls dag - bara jobbe.
Torsdag: Hundträning
Fredag: STCC på Mantorp! Never been there, kommer bli skoj! Sen kanske en kvällsfika/cider.
Lördag: WP tävling i Jönköping hela dagen. Möjligen blir de att möta upp lite vänner på stan på kvällen.
Söndag: Jobb 9-15

Då vet ni, ses vi? ;)

Inga kommentarer: