torsdag 29 maj 2008

Ajsing

Har ont i halsen idag. Har gått o hostat som en gammal 90 åring.
Förhoppningsvis (?) bryter de ut i helgen o jag är frisk o kry igen till måndag. O framför allt till helgen därpå.
Annars blir de straff.
Jag blir så dödssjuk o ynklig när jag blir krasslig. behöver nån som klappar mig på huvet o viskar "sååå jaaa, de går öveeer"
Mamma ringde konstigt nog efter jobbet o ville ut o promenera. de va faktiskt triktigt trevligt! Oftast tröttnar jag på hennes snack ganska fort då de oftast inte handlar om nånting. Men idag var de som sagt trevligt. Hon skulle promt hålla Abbie när vi gick oxå, för o visa hur duktig hon är. Hon har lite o jobba på kan man väl säga.. men i de stora hela ser de fint ut. Behöver inte skämmas :)
Imorrn blir de picknick i de gröna på stångebro fältet. Mysigt!
Skulle gärna vilja gå på efterfesten som harrys har, fan Erik kan ju va där :D
Men njaa... tror de får bli en lugn kväll istället. Vuxenpoäng till mig!

Har precis vart ute en sväng på bläjdsen (fan va cool jag är) problemet kvarstår fortfarande hurfan man ska stanna... själv har jag hittat lösningen i gräset. Där tar de tvärnit *tummen upp*

Aja, host prost! Keep a distance.

Inga kommentarer: