måndag 12 maj 2008

Hej Hej Hallå

Dagboken!
Idag har jag jobbat som aldrig förr. JO, faktiskt precis som alltid förr.
I lördags slog det mig, när vi tjejer satt o snackade, att jag har legat i 10 år.
10 freaking år!!
Snacka om att man känner sig gammal...
Köpte nytt foder i dag till damen. Hon sket ju som en häst på det förra. Tänkte hålla mig kvar inom samma märke, men de slutade med att ajg kom hem med en säck Nutra Gold puppie.
Hoppsan? :S Vet inte vad jag känner för det. Men han lät övertygande på djuraffären. Man måste nog prova en herrans massa olika tills man hittar sin favorit iaf... oh well. En månads prov nu så får vi se!
Ska in på föreläsning ikväll med jobbet. Vi plus Harrys folket. Får väl se om man orkar hålla sig vaken. Ska åka om en timme o jag känner redan hur trött jag är. Därför jag satte mig här.. man kan iaf inte somna under tiden man skriver...
Mr T har gaddat sig. Måste titta lite närmre på den nån dag. Själv blir jag sjävklart sugen igen.
Det är som en drog, jo jag tackar... men nu är jag mer inne på o bygga ut dom jag redan har. Inge mer plottrigheter nu.
Jag vill oxå gå på Liseberg! A hade vart där i helgen... De är ju så jävla kul!! :)
Det kommer ta många herrans år tills jag tröttnar på berg-o-dalbanor!
Det är fusk o bo i Gjuttibarrg...
Ne, nu ska jag titta över sidorna som dagligen besöks.

Så lång!

Inga kommentarer: