lördag 24 maj 2008

Hoppsan?

Skulle bara stanna förbi stan på vägen hem för o kolla lite.
Allt det här med o spara pengar, ta ut en "veckopeng", prioritera vad man ska köpa... var som bortblåst. Det börjar liksom inte gälla förns räkningarna är betalade, o dom ska betalas nu.
O det här vet ju jag om, så undermedvetet handlar jag som fan just på löningsdagen, för då känns de inte lika jobbigt. Efter räkningarna är betalda ser jag ju dock va man har kvar o leva på efter snedsteget.
De ska bli spännande o se, helt enkelt. :P
Detta blev min fångst iaf!

O jag kan ju försvara mig med att jag enbart köpte grejer som var nedsatta.. o då sparar man ju pengar, right? ;)
500pix kostade kalaset, o de va de lätt värt då det hade gått på ca 1200pix i ordinarie pris!
Skynda o fynda...
Jag är nöjd iaf. Planen var att köpa skor o ett par jeans. O de gjorde jag ju :) plus en kjol, o ett par capribrallor...
Plus att ett skepp kommer lastat med mer kläder på posten nästa vecka... men de ska ju inte betalas förns nästa månad :P
Lyxfällan nästa! NU KÖR VI!
Man lever ju bara en gång...
Äh, slut på undanflykter!

Efter stan så fick jag syn på klockan, som självklart var alldeles för mycket, så de blev räser hem, rasta hund o hopp iväg till motala.
Lydnadsträningen gick bra, men vi börjar tröttna lite. Tappar motivationen. Sitt, ligg, stanna kvar, stå... när man kör sånt där 100 gånger så blir de trist till slut. Efter den här kursen ska jag nog ta en break från det o köra lite annat. Agility vill jag prova på!

Nu ska de som sagt betalas räkningar, sen ska de grillas! Hungrig som fan.. bara käkat frukost o två chees änsålänge... o dom kostar 12 spänn igen! Rena rånet :D

Vi hörs då! Cheeriooo'san.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allt det är för 500 spänn...du behöver inte skämmas! Ordentliga fynd ju =) Min mamma skulle vara stolt *haha* Kram på dä!

Nica Hansson sa...

Jag kan tänka mig det!
Att shoppa under tidspress är nog min grej antar jag, då allt blev köpt under en timme :)