måndag 5 maj 2008

Som ett brev från ovan...

...damp den ner i mitt bervinkast.
Paketet!
Mina nya crazy mo'fo toppar!
Yeah!
Gud va jag älskar att få sån post.
Man kommer in innanför porten. Ser att de antingen hänger nåt på handtaget, eller så är nånting nerskrynklat i brevinkastet (som idag), eller så beskådar ögat det fantastiska när man låst upp ytterdörren o ser vad som ligger på golvet innanför.
Först slår mig tanken: "OH! vad är det här nu då?"
Sen kommer man på, o då blir man så där barnsligt glad.
Mer paket till Nica!
Kommer ihåg när C lämnade ett kuvert till mig, o hon hade skrivit "Till Veroniqua" på.
Jag hade hjärtklappning o puls upp i 200 nånstans. "Vem fan är det här?" "VAD är det här?" "Brevbomb?" "En stalker från min blogg??"
Men nej, frukta ej!! Det var ju bara C som ville vara rolig.
O så rolig sen då... :P

Så här ser dom ut!
En favorit i repris:


O en ny till samlingen:


Det är humor, det är humor det är humor.
Love it.

Inte lika fint väder idag, som igår. De va lite trist. Jag hade sett fram emot o ligga på altan i ren BigBrother-anda. Kommer ni inte ihåg hur dom alltid låg o sola på altanen när första sommar/Vår värmen kom?
Men de fick bli en cykeltur istället. Abbie är så söt där hon springer. Huvudet högt upp i skyn. Ser precis ut som en ståtlig ponny som skrittar fram!

Från att snacka skit om Swba så gick jag till att anmäla mig till lägret och tävlingen som går av stapeln den 6-8 Juni. Vad hände? Nu är jag ju dret nervös!! :S
Fick för mig idag att avslutningen på lydnaskursen skulle va samma helg, men vid närmare titt på schemat så var den helgen efter. Fak! Inte ens det o skylla på. Nu måste jag ju! O det känns som att alla redan känner varandra o jag kommer in som en liten lintottbebis på bambis sköra ben. Men men. Får boosta självförtroendet tills dess. En hel månad kvar ju!
Gaddämnit! Jag har nog fan största tiken! Woho!

Tittade lite på tv'n förut o Canons reklam dök upp. Har ni sett den? Det kommer en massa skum utsprutande i stan o alla blir så.. glada! Tänk om det kunde hända i verkligenheten! Jag tror alla skulle få ett leende på läpparna om det kom en tuss med skum farandes genom luften. Det skulle iaf jag bli!

Skulle bytt till sommardäck idag men orkade inte. MÅSTE göra det imorrn. måsten älskar vi.
Tror jag ska sätta in ett måste på o tvätta oxå... lika bra o göra alal tråkiga saker på en o samma gång.

Såg att Tele2 nu har fixat så abonnemanget Player även har 3000fria sms. Det var väl självaste fan! Nu när jag precis böt! Men än så länge ligger räkningen bara på 200 nånting, det är ju rekord. tror de bryts den 8'e. Helt fantastiskt.
Men som sagt, för 199:-, som man får ringa för, plus 3000 fria sms hade ju suttit som gjutet för Nica. Ett Nica bonnemang! Igår sköt jag nog iväg en 30-35 sms. Snacka om rå tumstyrka!

Mr T kom en snabbis igår kväll oxå.
Tolka de som man vill.
Han passade på o dampa upp min hund oxå. Hon tycker att Mr T är en fantastiskt rolig figur som kommer o hälsar på, alldeles för sällan, om man frågar henne.

Aja, nu är de dags för dusch.
Tror jag ska ta en sån där lång en, göra rent bakom öronen o överallt. O smörja med peeling o lukta-gott krämer :D

På återseende!
Sötbollen!
Så här badar hon, upp till knäna bara. Nån måste visa hur man gör!

Hittade några oldies but goldies från brända skivor oxå!
Blondin i min första bil! Carinan!

o självklart var jag kick-ass tableturner!

O sen fick jag höra den här biten på radion på Jula idag.
Spajs görls :D


1 kommentar:

Anonym sa...

läckra t-shirtar;-)