onsdag 14 maj 2008

Jag tycker om när du tar på mig

"Jag tycker om när du kissar på min panna.... thereeeese...."
Internt. Men kom o tänka på det häromdagen när jag satt o kollade igenom alla filmer jag o Hylle gjort. De va lite våran grej. Inga sånna filmer. Skärp dig.

Var ju på föreläsning i måndags. Kom på att jag aldrig skrev nånting om den.
Den va trevlig!
Så!
Skämt och sido. Killen som höll i föreläsningen kände jag igen nåt så in i... men kunde självklart inte placera honom. Fråga några runtomkring, men dom kunde inte heller komma på.
Det hela gick egentligen ut på att man ska vara lojal mot företaget, ha social kompetens oannat sånt tjaffs. MAn skulle våga ta för sig. Våga gå fram till den där killen/tjejen man jobbar med, men kanske aldrig pratat med o säga " Hej! Veronica heter jag. Jag jobbar oxå här, fast jag städar, o du står i köket. Kul o ses, sköt om dig!"
In that order.
Vet inte om nån egentligen är så pass social?
Inte jag iaf,
Tråkiga fröken lagom :P
Han va dampig. Flög omkring, höjde rösten o klappade händerna hejvilt, de funkade iaf för o hålla oss vakna. Sen var de dags för mingel mat. Mycket gott. Ska lätt göra melon o fetaost-sallad hemma, many many times, passar perfa till grillat ju!
Sen var de dags för frågesport.
O eftersom vi under föreläsning blev manade till att klappa om nån vi inte kände o säga att vi tyckte om dom, bl.a så skulle såklart den här frågesportstävlingen utföras i grupper där man inte kände nån annan. Hurra... Vem känner inte paniken?
"Ok ni har 1 minut på er o blanda ca 9 lag, 5-6 stycken i varje, GO!"
Eftersom jag tydligen ser trevlig ut blev jag fort uppraggad av några brudar från Harrys.
PIU! :P
En kvinnlig dörrvakt (hon såg lika späd ut som jag, då blir man förvånad!) en bartender, en servitris, självaste Magnus (som äger skiten) en diskplockare, o sen vet jag inte va sista bruden o mannen gjorde.
Vi hette iaf Team Fernet.
Mycket moget.
Först skulle de va Team Fernet Rockers. Förstås...
Har aldrig smakat Fernet, men de luktar pyton, o smakar då säkerligen inte viol.
Men, man måste ju testa allting en gång.
Vi vann inte. Det gjorde Team Biceps.
Stans snyggaste kille i den gruppen... han med bicepsen ofcourse :P
I will haunt him down.. men känner på mig att även han kan va av olaglig avelsålder.. d.v.s yngre än mig :S
Men o andra sidan har äldre killar visat sig vara barnsligare än 5åringar oxå, så... åldern kanske inte spelar nån roll trots allt.
Btw så hade Peter, han som höll i föreläsningen, hållt i barnprogrammet Amigo på tv. Som jag inte alls knappt tittat på, men tydligen la jag honom på minnet!

Igår gjorde jag "tabben" o skrev "Desperat" på min Msn. Självklart för att jag just skulle se Desperate housewives.
När jag kom tillbaka till datorn hade jag ca 10 fönster att svara på...
Ja, tydligen är de fler än jag som har sommarkänslor ;)
Lite uppskattning har aldrig skadat.

Tror jag har fått städ-handled nu oxå. Fan!
De gör ont när jag tar i ibland...
O nacken/ryggen ska vi inte ens prata om... Ringaren here I am.
Massage till förmånligt pris önskas!
(förmånligt - whatever I can do)

Therese, brors sambo, fyller o ska ha kalas i helgen. Tyvärr krockar de ju med div hundträningar, o kan verkligen inte skippa denna helg. De va ju synd... är ju sugen på tårta ;)
Men grattis till dig iaf!!

Nästa månad kommer lönen gå till en massa kläder. I can feel it. Börjar känna av min skofetish igen. Måste faktiskt ha lite nytt... måste indeed.

En bra låt, varsågoda!




Inga kommentarer: