fredag 16 maj 2008

Brrööööööööl

Carro jag fick oss ett gott skratt idag.
Ett sånt där "jag är så trött så jag skrattar åt allt"-skratt.
Men de va skoj iaf. De piggar upp!
Nånting om att jag var brunstig... aja, så kan de gå.
Ska snart sätta mig i soffan o tokäta stans räkmacka, med maaaassor med majonäs. I loove it!
Sen blir de film för hela slanten.
Damen är dålig i magen o behövde ingen vidare längre promenad idag.
Sket löst igår o spydde i natt. Kom dock inte upp nå mer än spott.
Måste ha käkat nåt dåligt. Plus att dum-matte hoppade över till de nya fodret direkt... dena andra va ju så gott som slut.
Klantiklant. Men sån är jag. O de ska nog lösa sig tror jag.
Pappa ringde imorrse o undrade hur han skulle få damen ur soffan. Hon ville nämligen inte alls gå ut :)
"På med stypkopplet o slit lite barre" Hon går inte sönder...
Sen gick de så bra så. O hon va pigg som en liten ärta här när jag kom hem. Hon har inte skitit än så jag vet inte hur magen mår, men lite ris fick hon iaf i sig, o behålla.
Ska ringa på dom båda husen imorrn tänkte jag. Kanske man kan åka o titta på eftermiddagen!
Fast jag blev lite rädd igår. Lite efterklok. Kollade på nåt program i nån CSI reallity anda. Där två lag skulle lösa ett mordfall. Anywhoo så blev jag ju lite skrämd. O då kom jag o tänka på hur mörkt det är ute på vintern. O hur läskigt de kan vara o gå promenader med hunden när man inte har så många grannar tätt intill. O va i helvette gör jag om nån kommer o knackar på rutan mitt i naten?? Här är de ju en port som är låst, I'm safe. I ett hus på landet, där närmsta grannen bor ett par meter bort? Dom skulle inte ens höra mig skrika... O abbie kan man ju inte förlita sig på, människoälskaren. Hon skulle bergis låsa upp dörren o släppa in honom, om hon bara kunde.
Nej, man kanske skulle tänka ett par gånger till...

Film som sagt. De blir fint de.

Btw, fick nyss reda på att Calle har hookat up mig med Björn. Äntligen!
Jag väntar med spänning på fortsättningen...

Trevlig Fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa en stor manstopper och en AK4 som back up ifall jycken är magsjuk och inte orkar kliva ur soffan och ta busen som knackar på rutan.
Alternativt taggtråd runt tomten, komplettera det med elstängsel. Rycker Bergatrollet i dörren på natten så kopplar du strömmen till handtaget så får han sig en kyss. Eller så släpper du bara in karln, han vill säkert bara knulla :)

Nica Hansson sa...

Du är ju bra äcklig hörrö... ANONYM!