tisdag 13 maj 2008

Mina Sommartecken

So far:

  • Fjortisar som börjat hänga vid kajen o dricker folköl.
  • 3 fjortisbrudar sitter på gräsmattan o röker vattenpipa (va i helvette hände med ungdomen??)
  • Bonde Söker Fru börjar snart (hur sommrigt som helst)
  • Ensam Mamma Söker börjar snart (lika sommrigt det!)
  • Frusna Killar söker kärlek -Där är de vinter, men inte här, pilutta! :D
  • Jag kan gå ute i linne, trots att de inte är jättevarmt idag.
  • Jag har fått fräknar på snoken
  • Jag har sett killar med nakna överkroppar mitt på blanka dagen! And I liked it :D
  • Det luktar sommar när man går ut sista varvet på kvällen.
  • Jag såg säkert 4-5 citronfjärilar sist jag var i Norrköping o träna.
Ja de va väl dom.
Är de inte för härligt?
Sommaren är här nu. Jajabulle!

I helgen är det IPO o BSL tävling på OG't, skulle vilja se på det.. men nu kom visst Wp träningen o krockade.
Lydnaden är istället på söndag, vilken känns helt ok. För då hinner jag ju med både två.
Den 1 Juni är de inoff. utställning igen. O den här gången ska vi va med :) Även denna på OG't.
Spännande o höra vad dom säger om lilla damen.

På torsdag kommer Torgny Melins till Harrys. Nästan så man måste gå dit o smygtitta. För gömma sig bör man, annars blir man säkerligen uppbjuden av nån läskig karl. O jag som inte kan styrdansa...

Helgen sen fri ut, förutom träningarna då.

Nu - Dusch!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Lever du eller?
så det blir Harrys torsdag?Lite dansbandsdans?;)

Nica Hansson sa...

Ja visst! Häng med häng med på vandringsfärd vettja..!! :)

Anonym sa...

Jobb månd till sönd så jag orkar inteeeeeeeeeee!!
Men jag hoppas det går fler tåg!
TUUT TUUUT